Valoa funnelin päässä


Käyttäjiä pyritään ohjailemaan erilaisia funneleita pitkin myyntiprosessin aikana. On oma funneli jossa keskitytään ohjaamaan heitä palveluihin ja omansa varsinaiselle ostoprosessille. Tämän ostopolun katkeamista sitten mitataan eri tavoin.

Me Flocklerilla puhumme mielellämme sosiaalisen sisällön avulla johdattamisesta. Miten voimme tuottaa palveluita jotka asiakkaat kokevat omakseen ja joihin he palaavat yhä uudestaan. Miten sisällöntuontanto joukkoistetaan ja sosiaalisen sisällön avulla myydään lisää.

Voimme aktivoida asiakkaita tuottamaan sisältöä, jota näytetään ostoprosessin aikana ja voimme hyödyntää tuota sisältöä aktivoimaan uusia sisällöntuottajia.

Sisältöjen avulla yhdistämme ihmisiä, toimipaikkoja, tiloja ja hetkiä.

Toisaalta, kumppaniverkostostamme löytyy niin sisällöntuotannon, mainonnan, videotuotannon, ohjelmistokehityksen kuin monen muun alan osaajia. Voimme kuljettaa käyttäjiä kohti liiketilaasi ja tarjota heille sisältöjä lokaatioperusteisesti. Pieni Beacon voi antaa herätteen käyttäjän älypuhelimeen hänen kävellessään myymäläsi ohi.

Voimme näyttää asiakkaidesi sisältöjä oikeastaan millä tahansa ruudulla, näytöllä tai jättiscreenillä. Emme halua rajoittaa Flocklerin avulla tuotettujen tai kuratoitujen sisältöjen loppusijoituspaikkaa. Missä ikinä ne koet hyödylliseksi, sinne ne voidaan järjestää.

Otsikko viittaa positiiviseen valoon. On hienoa nähdä että teknologia mahdollistaa asioita. Se ei kuitenkaan synnytä itsestään innovaatioita, vaan ne pitää luoda ja osata sitten hyödyntää. Asiakaskokemuksen parantaminen lähtee ihmisistä, mutta ihmisten ohjaaminen oikeaan suuntaan voi vaatia pohjalle tietoa, analytiikka sekä konseptointia.



Janne Gylling
tiistai 7 huhtikuun, 2015
Kirjoitettu: junassa

tagit
digistrategia digitalisoituminen Ensivaikutelma Ideointi käyttökokemus luovuus Markkinointi metelimedia palvelumuotoilu Personointi Sisältö