Kadonneet kolme sanaa


Asiakaspalvelu koostuu pienistä teoista.

Ostimme Maskusta nahkasohvan noin kuukausi sitten. Myyjä hoiti asiansa liikkeessä kuin vanha tekijä. Olimme kotimatkalla tyytyväisiä. Toimitusaika on kotimaisissa huonekaluissa melko pitkä. Valmistus alkaa tilauksesta.

Toimitus sovittiin niin että he soittavat etukäteen. Koiramme ei pidä ovikellon äänestä.

Toimituksessa oli väärät jalat. Soitto, reklamaatio. Ei anteeksipyyntöä. Oikeiden jalkojen toimitus, häröilyä, viivästelyä.

Palautteen anto. Ei vastausta. Pettymys.

Tässä kohtaa alussa kokemallamme hyvällä palvelulla ei ole enää vaikutusta. Perävalotakuu palvelulla. Kauppa himassa, ei enää kiinnosta.

Pettymys. Huono kokemus. Äänestän jaloilla. Jaan kokemukseni. En suosittele.

Toivo Sukari, sinulla on vielä töitä.


08/06/2012


Janne Gylling
Designer • janne@jannegylling.fi