Metelimedia vol.2



Missä asiakkaasi ovat? Tiedätkö edes? Oletko täysin varma? Oletko siellä missä asiakkaasi ovat? Miten vaikutat heihin? Käytkö aitoa dialogia heidän kanssaan?

Isoja kysymyksiä joihin vastaukset ovat puolueellisia.

Myynnin tarkoitus on kohdata asiakkaat. Missä sinun myyntivoimasi kohtaa nykyiset asiakkaanne ja mistä tulee kasvu, eli uudet asiakkaat?

Tarjontaa on alallasi valtavasti. Olet sitten missä tahansa, teet sitten mitä tahansa. Koko maailma on kilpailijasi. Tilaamme verkosta mitä tahansa, koska tahansa.

Miten erotut? Mikä on tarinasi? Miten kuluttajat tai yritysasiakkaat löytävät sinut?

Jos olet hiljaa nurkassa , kukaan ei hae tanssimaan

Matka nurkasta valokeilaan pitää alkaa tänään. Nyt. Ei myöhemmin.

Haluatko matkaoppaan johdattamaan?

Janne Gylling


Avainsanat: digitalisoituminen Matkaopas muutos