Metelimedia


Informaation lisääntyessä, on entistä vaikeampaa nousta esille.

Kulutamme niin paljon sisältöä että siinä kulutusvirrassa eroittuminen ei ole helppoa. Tässä massainfoähkyssä rämpimisen haasteiden edessä on kuitenkin muistettava yksi asia.

Poissaolo sisältöviidakosta on huonoin mahdollinen ratkaisu

Jos haluat että sinuun törmätään, että sinun sisältöäsi kulutetaan ja että sinua seurataan on äärimmäisen tärkeää tuottaa sisältöä.

Sisältöhaut käynnistyvät entistä enemmän hakukoneista. Kuluttaja ei aloita prosessia sinun verkkopalvelusi etusivulta.

Jos sinulla ei ole sisältöä, et nouse tuloslistalle. Jos et ole tuloslistalla, et ole olemassa.

Ajatus siitä että kuluttaja etsisi palveluitasi yrityksesi nimellä on hyvä unohtaa heti

Se että olet verkossa, ei riitä. Pidä ääntä. Nosta meteliä joka kuuluu kauas.

Haluaisitko itse vaikuttaa siihen, missä vaiheessa kuluttaja kohtaa brändisi? Olen käytettävissä.



Janne Gylling
torstai 14 kesäkuun, 2012


tagit
digistrategia Sisältöstrategia