Enemmän lisäarvoa



Markkinoinnista vastaavat ovat selkeästi ottaneet verkossa sellaisen roolin, että yritykset ovat viestiviä organisaatioita. Tuotetaan sisältöä ja jaetaan se kaikki ihan joka suuntaan.

Tuota linjaa voi yrittää hetken aikaa, mutta sitten tie tuleekin vastaan. Ei kuluttajia kiinnosta lukea päivästä toiseen samoja uutisia, nostoja ja twiittejä. On siis aika panostaa sisältöihin.

Yrityksen tulisi tuottaa asiakkailleen lisäarvoa, eikä viestejä.

Liian moni yritys sortuu kertomaan vain itsestään, tuotteistaan ja hinnoistaan.

Yritysten tulisi siirtyä ensin tiedon jakamisesta keskusteluun, siitä osallistamiseen ja sitä kautta yhteistyöhön.

Katso mistä asioista olet jakanut tietoa yhteisöllesi viimeisen kolmen viikon aikana. Onko tieto kiinnostavaa, saako saman tiedon jostakin muualta helpommalla ja onko tiedolla mitää arvoa.

 

Janne Gylling


Avainsanat: Markkinointi Sisältöstrategia verkkoläsnäolo Viestintä

Lisää kirjoituksia, jos innostuit edellisestä