Kevyt verkonpaino



Kannamme mukanamme kaikkea sitä mitä tuotamme verkkoon. Aika harva nettinatiivi miettiin ladatessaan kännikuviaan Instagramiin, että ne ovat vuosien päästä työnantajan nähtävillä.

Tuottamamme sisältö kääntyy vielä meitä vastaan

Harjoittelemme vasta sisällöntuotantoa. Vuosisatoja sitten kirjoja poltettiin roviolla niiden sisältämän sanoman takia. Sellainen joukkotuho ei ole enää koskaan mahdollista.

Kuinka moni ajattelee sisältönsä seurauksia? Mitä sanot, teet tai jätät tekemättä? Vuoden päästä valintojamme ohjaa enemmän negatiiviset arviot kuin positiiviset. Teemme valintojamme sen mukaan mistä on puhuttu verkossa vähiten pahaa. Ostamme niitä tuotteita verkosta joista on vähiten negatiivisia arvioita.

Kuinka suuri verkonpaino sisältösi voi olla kymmenen vuoden päästä? Tuotatko sellaista sisältöä joka vetää sinut verkon syvään päähän?

Janne Gylling


Avainsanat: brändi digistrategia Ensivaikutelma Sisältö Sisältöstrategia sosiaalinen media syväpää verkko

Lisää kirjoituksia, jos innostuit edellisestä