Hyvä mainonta ei kuole koskaan



Ajattelin etten kirjoittaisi otsikkoa pidemmälle. Se sisältää jo kaiken oleellisen tästä asista.

Uskon että pelkkä otsikko herättää niin paljon ajatuksia, että minun on turha ohjailla mielipiteilläni lukijoita tämän enempää. Kirjoita oma mielipiteesi tuohon alle kommenttina.

 

 

 

 

 

Tehdään sitten niin. The End.

 

 

 

 

 

Janne Gylling


Avainsanat: brändi digistrategia digitalisoituminen Graafinen suunnittelu käyttökokemus luovuus Markkinointi metelimedia muotoilu palvelumuotoilu sosiaalinen media Tarina Viestintä

2 thoughts on “Hyvä mainonta ei kuole koskaan

  1. Hyvä otsikko ei kuole koskaan.

    Olen samaa mieltä. Maailma tarvitsee hyvää viestintää aina. Se tarvitsee myös huonoa ja nerokasta. Yksittäiset hyvätkin mainokset viesteineen tulevat ja menevät. Ne elävät tietoisuudessamme vain hetken (aina vain lyhyemmän?) ja katoavat sitten. Se voi olla se kuolema. Yksittäisen mainoksen kuolema. Verkko on pidentänyt monen mainoksen ikää huomattavasti, oli mainos hyvä tai huono. Monet jäävät pitkän hännän tangoa tanssimaan, kellumaan ja elämään loputonta elämäänsä.

    Mutta mitä on hyvä mainonta?

  2. Mitä on hyvä mainonta? Loistava kysymys!

    Omasta mielestäni hyvä mainonta on aina yksilöstä ja sen hetkisestä tilanteesta kiinni. Kirjoitin joskus tässä, että ”hyvä tarjous on se, jonka asiakas ostaa”. Samalla tavalla hyvä ja toimiva mainonta on sitä joka vaikuttaa kohdeyleisöön positiivisesti.

    ”Muistatko sen hyvän mainoksen, en kyllä muista mitä siinä mainostettiin mutta…” – ei ole hyvää mainontaa.

Comments are closed.